Zobacz, dla jakich branż to rozwiązanie
Twój biznes funkcjonuje w ramach którejś z powyższych branż?
Zobacz nasze zakładki
Zaprezentuj swój profesjonalizm
Prowadzisz studio lub biuro architektoniczne bądź projektowe? Twoją pracę z pewnością wyróżniają profesjonalizm i rzetelność. Spraw, by strona główna Twojej witryny wyrażała te cechy.
Na stronie głównej Twojej witryny znajdziesz wszystkie sekcji, które pozwolą Ci jak najlepiej zaprezentować siebie i swój biznes. W skrócie oferty Twój odbiorca może poznać Twoje najważniejsze usługi, w sekcji z ikonami zaprezentujesz swoje największe atuty, a w dwóch sekcjach opisowych możesz powiedzieć więcej o charakterze swojej działalności. W atrakcyjnej galerii zaprezentujesz swoje wybrane realizacje, a sekcja call to action zachęci Twoich odbiorców do podjęcia konkretnej akcji.
Powiedz o sobie więcej
Twoi odbiorcy chcą wiedzieć, dlaczego powinni wybrać akurat Twoją firmę, a nie konkurencję. Zaprezentuj im pełnię swoich możliwości na podstronie O firmie.
Dwie sekcje tekstowe o atrakcyjnym designie i z możliwością dodawania zdjęć pomogą Ci przedstawić profil swojej działalności oraz pokazać, jak wygląda Twoja praca na co dzień. Sekcja z liczbami to z kolei idealny sposób na pochwalenie się swoimi osiągnięciami – liczbą klientów, zrealizowanych projektów, filii czy lat funkcjonowania na rynku. Warto wykorzystać możliwości tej podstrony, by przedstawić siebie i swoją firmę w jak najlepszy sposób oraz zdobyć zaufanie swoich odbiorców.
Zaprezentuj swoje usługi
Każda z usług, które oferujesz, zasługuje na to, by zamieścić na Twojej witrynie jej bardziej szczegółową charakterystykę – wszak masz w jej ramach wiele do zaoferowania. Do tego właśnie służą szczegółowe podstrony danej oferty.
Znajdziesz tu atrakcyjne sekcje z możliwością dodania do nich tekstu i zdjęć. W ten sposób możesz przedstawić każdą swojej usługę w sposób bardziej szczegółowy – powiedzieć, jak wyglądają etapy jej realizacji, jakich narzędzi lub technik używasz i jakie są jej przewidywane efekty. To daje Twojemu odbiorcy poczucie, że dobrze znasz się na tym, co robisz, i w konsekwencji – przekonanie, że nawiązanie z Tobą współpracy to dobra decyzją.
Pokaż, co masz do zaoferowania
Jakość i profesjonalizm to cechy wyróżniające Cię na rynku, a Twoja firma ma bez wątpienia do zaproponowania bardzo wiele – powiedz o tym na podstronie z ofertą.
Użytkownikowi, który przegląda Twoją witrynę, z pewnością zależy na znalezieniu odpowiedzi na pytanie, co możesz mu zaoferować. Przedstaw wszystkie swoje usługi w jasny i klarowny sposób na dedykowanej ku temu podstronie za pomocą estetycznych boxów. W boxie dotyczącym danej usługi możesz zamieścić zdjęcie ją wyróżniające, jej nazwę oraz krótki jej opis. Gdy użytkownik uzna, że chce dowiedzieć się na jej temat więcej, za pomocą jednego kliknięcia przejdzie do podstrony opisującej tę usługę w sposób bardziej szczegółowy.
Pochwal się swoimi realizacjami
Twoje zrealizowane projekty to Twój największy kapitał – pokazują, jak dobrym jesteś specjalistą i jakie znane firmy z Tobą współpracowały. Zaprezentuj wszystkie swoje realizacje na przeznaczonej do tego podstronie.
Współpracowałeś z wieloma renomowanymi firmami? A może każde powierzone sobie zlecenie realizujesz z dbałością o najdrobniejsze detale? Twój potencjalny klient ocenia Twoją ofertę przez pryzmat tego, czego już udało Ci się dokonać. Pochwal się swoimi projektami na podstronie Realizacje. Jej minimalistyczny, przejrzysty layout pozwoli Ci wyeksponować wszystkie zlecania, nad którymi pracowałeś wraz z najważniejszymi o nich informacjami – reprezentatywnym zdjęciem, nazwą zlecenia czy datą jego wykonania. Jeśli użytkownik będzie chciał się zaś dowiedzieć więcej o którejś z realizacji, wystarczy jedno kliknięcie myszką.
Przedstaw swoje case study
Każda Twoja realizacja to osobna historia – włożyłeś dużo pracy, energii i pasji, by wykonać powierzone Ci zlecenie z najwyższą jakością. Podstrona realizacji to miejsce, by o tym powiedzieć.
Znajdziesz tu sekcję, w której możesz umieścić szczegółowe case study danej realizacji – jak przebiegała praca nad nią, jakie trudności miałeś do pokonania i jak wygląda efekt finalny, oraz jej zdjęcie. Zdecydowanie warto wykorzystać na tej podstronie moduł galerii – zamieść w niej zdjęcia dokumentujące Twoją pracę nad danym zleceniem oraz efekt końcowy, jaki udało Ci się uzyskać. Odbiorca, widząc, jak Twoja wiedza i doświadczenie pomagają Ci robić fantastyczne rzeczy, z pewnością będzie chciał zaangażować Cię do wykonania podobnej usługi także u niego.
Nawiąż kontakt z odbiorcami
Skontaktowanie się z Tobą odbiorców to w zasadzie kluczowy cel Twojej witryny – chodzi w niej przecież o to, by skorzystali oni z Twoich usług. Nie może więc zabraknąć na niej podstrony Kontakt.
Na tej podstronie możesz zamieścić wszystkie informacje, które sprawią, że odbiorca uzna Cię za wiarygodną markę – dane teleadresowe, numer Twojego telefonu czy Twój mail. Za pomocą formularza kontaktowego użytkownik będzie mógł się z Tobą błyskawicznie skontaktować bezpośrednio z poziomu witryny. Jeśli zaś prowadzisz działalność stacjonarną, dobrym rozwiązaniem okaże się zamieszczenie lokalizacji Twojej siedziby na mapie oraz podanie godzin, w których można ją odwiedzić, a także dodatkowych informacji, np. na temat parkingu.
Czy ten motyw jest dla Ciebie?
Przykro nam,
wygląda na to, że wybrany przez Ciebie budżet nie spotyka się z naszą ofertą kompleksowego wykonania strony internetowej. Być może jesteś w stanie nieco zwiększyć budżet, a my postaramy się przygotować ofertę na stronę internetową, które realnie wpłynie na Twoje cele biznesowe.
Wolisz napisać?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia oferty.