Zobacz, dla jakich branż to rozwiązanie
Twój biznes funkcjonuje w ramach którejś z powyższych branż?
Zobacz nasze zakładki
Zrób dobre pierwsze wrażenie
Strona główna może zachęcić odbiorcę do pozostania na Twojej stronie – lub przeciwnie. Zadbaj o to, by strona główna była Twoją wizytówką, która przedstawi Cię z najlepszej możliwej strony.
Wzbudź zaufanie odbiorców i przekaż im podstawowe informacje o sobie za pomocą strony głównej. Liczne sekcje tekstowe, w których możesz zawrzeć informacje o sobie i o swojej firmie, oraz skrótowe ujęcie oferty z pewnością pomogą Twoim odbiorcom poznać Cię bliżej. Potwierdź swoje kompetencje, prezentując opinie zadowolonych klientów oraz zachęć odbiorców do zapoznania się z Twoimi artykułami, zamieszczając skrót do bloga.
Daj się poznać bliżej
Na podstronie O nas Twój wizerunek, wiedza i doświadczenie znajdą przestrzeń na zaprezentowanie się w pełni.
Nie szczędź informacji o sobie – w końcu to Ty jesteś swoją firmą, a klienci chcą wiedzieć, z kim będą współpracować. Dzięki sekcji tekstowej ze zdjęciem będziesz mógł powiedzieć o sobie więcej, a także przedstawić historię swojej działalności. Powiedz o tym, co Cię wyróżnia spośród konkurencji, oraz wzbudź zaufanie odbiorców, prezentując swoje największe atuty. Być może zachęci to użytkownika strony do kontaktu z Tobą – umożliwi mu to sekcja nawołująca do działania (call to action). Jeśli zaś zechce poznać Cię jeszcze bliżej, będzie mógł przejść bezpośrednio do modułu blogowego.
Zaprezentuj swoje możliwości
Dla wielu firm podstrona Oferta to kluczowe miejsce na ich witrynie – mogą tutaj zaprezentować wszystko, co mają do zaoferowania swoim odbiorcom.
Masz wiele zróżnicowanych usług, którymi wyróżniasz się na rynku? Opowiedz o nich! Podstrona Oferta daje możliwość zaprezentowania Twojej oferty w postaci estetycznych boxów, po kliknięciu których użytkownik będzie mógł przejść bezpośrednio do podstrony danej usługi. Twoja oferta uległa zmianie? W każdej chwili możesz dostosować ją do aktualnego stanu, dodając lub usuwając kolejne boxy.
Powiedz, jak pracujesz
Aby współpraca przebiegła satysfakcjonująco, Twój odbiorca musi wiedzieć, że może Ci zaufać. Dlatego w motywie Personal znajdziesz podstronę, na której w czytelny sposób przedstawisz poszczególne etapy spotkań z Tobą lub procesu, który będziesz przeprowadzał.
Twoja praca polega na spotkaniach z pacjentem? Twoje usługi składają się z wielu czynności lub kroków? Twój potencjalny klient na początku nie zna Cię jeszcze na tyle, by wiedzieć, że ma do czynienia z profesjonalistą. Rozwiej jego wątpliwości i zbuduj relację opartą na zaufaniu dzięki zaprezentowaniu mu krok po kroku etapów Waszej współpracy. Wbudowany moduł timeline’a pomoże Ci także pokazać, jak Twoja firma się rozwijała na przestrzeni lat. Dzięki temu Twój odbiorca już na starcie będzie wiedział, z kim ma do czynienia i czego może się spodziewać – a to pierwszy krok do udanej współpracy.
Podziel się wiedzą
Z pewnością posiadasz specjalistyczną wiedzę na temat swojej branży lub wnikliwe przemyślenia, które warte są uwagi. Podziel się tym na swoim blogu!
Jeśli chcesz stworzyć swój wizerunek eksperta w danej dziedzinie i, tym samym, umocnić swoją markę osobistą, nic nie pomoże Ci w tym bardziej niż moduł blogowy. Odbiorcy, widząc Twoje specjalistyczne artykuły, będą wiedzieli, że mają do czynienia ze specjalistą. Czytelne i intuicyjne prezentowanie artykułów, przejrzysty widok poszczególnych wpisów oraz możliwość udostępniania ich przez social media pozwolą światu o Tobie usłyszeć. Jeśli nie masz czasu lub pomysłu na artykuły, bez obaw – wesprzemy Cię w regularnym publikowaniu wartościowych wpisów i docieraniu z nimi do licznego grona odbiorców.
Zachęć do kontaktu
Wszystkie elementy i treści na Twojej stronie mają jeden cel – przekonanie odbiorcy do nawiązania z Tobą kontaktu. Podstrona Kontakt mu to umożliwi.
Odbiorca, który przechodzi na tę podstronę, często jest już zdecydowany na kontakt z Tobą – dzięki wyeksponowaniu Twoich danych kontaktowych w centralnym miejscu strony wykonanie telefonu lub skorzystanie z formularza będzie dla niego intuicyjną czynnością. Twoje usługi wymagają bezpośredniej wizyty w biurze? Zamieść informacje o lokalizacji swojej firmy i godzinach jej otwarcia, aby klient mógł bez problemu do Ciebie trafić.
Czy ten motyw jest dla Ciebie?
Przykro nam,
wygląda na to, że wybrany przez Ciebie budżet nie spotyka się z naszą ofertą kompleksowego wykonania strony internetowej. Być może jesteś w stanie nieco zwiększyć budżet, a my postaramy się przygotować ofertę na stronę internetową, które realnie wpłynie na Twoje cele biznesowe.
Wolisz napisać?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia oferty.