Zobacz, dla jakich branż to rozwiązanie
Twój biznes funkcjonuje w ramach którejś z powyższych branż?
Zobacz nasze zakładki
Pokaż na starcie swoją energię
Dynamizm, energia, kreatywność – spraw, by Twoje największe atuty były widoczne dla użytkownika od razu po wejściu na Twoją witrynę.
Działasz w dynamicznej, kreatywnej branży, w której dobra organizacja jest równie ważna jak elastyczność i pomysłowość. Zakomunikuj te wartości za pomocą strony głównej Twojej witryny. Dzięki skrótowi oferty pokażesz odbiorcy, jakie są Twoje najważniejsze usługi. Efektowna galeria pomoże Ci zaprezentować zdjęcia z Twoich eventów bądź pokażą, jak wygląda Twoja działalność. Sekcja z liczbami pomoże Ci podkreślić Twoją skuteczność, a skrót do bloga zachęci odbiorcę do przejścia na podstronę z Twoimi artykułami. Strona główna kończy się sekcją call to action, dzięki której zachęcisz użytkownika do podjęcia określonego działania, na przykład zapisania się do newslettera.
Powiedz o sobie więcej
Bez względu na to, czy organizujesz eventy, przeprowadzasz szkolenia czy prowadzisz firmę podróżniczą, użytkownicy chcą wiedzieć o Tobie więcej. Przedstaw im się na dedykowanej ku temu podstronie.
Za Twoją działalnością stoi bogate doświadczenie, gromadzone przez lata wiedza i umiejętności, a także pasja do tego, co robisz. Spraw, by Twój odbiorca o tym widział! Na podstronie O nas zaprezentujesz wszystkie najważniejsze informacje – czytelne i estetyczne sekcje tekstowe pozwolą Ci powiedzieć o sobie nieco więcej, a ponadto możesz w nich umieścić zdjęcie swoje lub swojego zespołu. Wyeksponuj swoje zalety w sekcji z ikonami oraz zachęć użytkownika do nawiązania z Tobą kontaktu dzięki kończącej stronę sekcji call to action.
Przedstaw swoją ofertę
Twoja rozbudowana i atrakcyjna oferta to Twój największy atut. Pochwal się nim dzięki podstronie, na której przedstawisz skrótowo wszystkie swoje usługi.
Oferujesz wycieczki? Szkolenia? Eventy? Bez względu na to, w jakiej branży działasz, na podstronie Oferta znajdziesz miejsce do zaprezentowania wszystkich swoich usług. Prosty, modułowy layout pomoże Ci przedstawić Twoją ofertę w sposób maksymalnie czytelny i przejrzysty. Każdą usługę możesz wyróżnić innym zdjęciem, a pod jej nazwą możesz zamieścić najważniejsze informacje jej dotyczące. Jeśli użytkownika zainteresuje wybrany element oferty, za pomocą kliknięcia może przenieść się na podstronę mu dedykowaną.
Zaprezentuj swoje usługi
Jeśli Twój odbiorca jest zainteresowany konkretnym elementem Twojej oferty, ważne jest, byś dostarczył mu kompletne informacje na jego temat. Pomoże Ci w tym podstrona dedykowana danej usłudze.
Znajdziesz na niej między innymi sekcję z ikonami, która wyeksponuje najważniejsze o niej informacje, oraz sekcje tekstowe, które pomogą Ci dokładnie ją opisać. Jeśli chcesz wyodrębnić najważniejsze aspekty usługi, warto wykorzystać sekcję pozwalającą na wprowadzanie tekstu od podpunktów. Obrazy często przemawiają do odbiorców lepiej niż słowa, dobrym pomysłem będzie więc wykorzystanie galerii – pozwoli Ci ona pokazać, jak wygląda realizacja danej usługi w praktyce bądź jakie są jej efekty.
Pokaż, czym żyjesz
W Twojej firmie dużo się dzieje – dlaczego nie relacjonować wszystkich Twoich przedsięwzięć w postaci wpisów blogowych? Możesz także dzielić się na blogu swoją bogatą wiedzą.
Blog firmowy to duży atut Twojej witryny – pomaga budować Twój wizerunek eksperta w Twojej branży, a także sprawia, że dzielisz się ze swoimi odbiorcami tym, co dzieje się w Twojej firmie. Przejrzysta i atrakcyjna podstrona blogowa sprawi, że użytkownik szybko będzie mógł się zapoznać z tytułami wszystkich wpisów, jeśli zaś któryś go zainteresuje, będzie mógł się zapoznać z całą jego treścią za pomocą jednego kliknięcia. Dopasuj podstronę pojedynczego wpisu do swoich potrzeb – możesz zamieszczać w treści artykułu zdjęcia i śródtytuły według własnego uznania. Jeśli Twój czytelnik uzna artykuł za wartościowy i będzie się chciał nim podzielić w mediach społecznościowych, również będzie miał taką możliwość.
Zachęć do kontaktu
Robisz fantastyczne rzeczy – użytkownik Twojej strony z pewnością będzie chciał się z Tobą skontaktować, by nawiązać współpracę. Ułatw mu to.
Podstrona Kontakt to jedna z najważniejszych zakładek każdej witryny – pozwala na poznanie danych kontaktowych oraz adresu firmy. Wbudowany formularz pozwala na wysłanie do Ciebie wiadomości przez użytkownika, dzięki czemu może on się z Tobą natychmiast skontaktować. Jeśli zaś woli on kontakt telefoniczny, kliknięcie bezpośrednio w Twój numer telefonu spowoduje, że na witrynie pojawi się moduł do kontaktu telefonicznego. Podstrona Kontakt to także miejsce, w którym możesz umieścić linki do Twoich profili w mediach społecznościowych, dzięki czemu użytkownik będzie mógł nawiązać z Tobą kontakt w innych miejscach w sieci.
Czy ten motyw jest dla Ciebie?
Przykro nam,
wygląda na to, że wybrany przez Ciebie budżet nie spotyka się z naszą ofertą kompleksowego wykonania strony internetowej. Być może jesteś w stanie nieco zwiększyć budżet, a my postaramy się przygotować ofertę na stronę internetową, które realnie wpłynie na Twoje cele biznesowe.
Wolisz napisać?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia oferty.