Zobacz, dla jakich branż to rozwiązanie
Twój biznes funkcjonuje w ramach którejś z powyższych branż?
Zobacz nasze zakładki
Zbuduj rzetelny obraz swojej firmy
Chcesz zaprezentować się swoim odbiorcom jako rzetelny fachowiec? Zrobisz to za pomocą motywu Construction – a zwłaszcza jego strony głównej.
Potencjalni klienci oceniają Ciebie i Twój biznes przez pryzmat Twojej witryny internetowej. Dlatego jej strona główna odgrywa tak dużą rolę w budowaniu marki osobistej – jest ona bowiem Twoją internetową wizytówką. Wykorzystaj ją dobrze – zaprezentuj najważniejsze punkty swojej oferty, przedstaw swoje największe atuty oraz podziel się zdjęciami swoich dotychczasowych realizacji. Sekcja call to action zachęci użytkowników do podjęcia konkretnego działania, a dzięki opiniom zadowolonych ze współpracy z Tobą klientów zbudujesz swój wizerunek profesjonalisty.
Pokaż, w czym się specjalizujesz
Remonty, wykończenia, instalacje, serwisy - bez względu na to, co dokładnie leży w zakresie Twoich usług, Twoja oferta zasługuje na zaprezentowanie jej w najlepszy możliwy sposób. Zrobisz to na dedukowanej ku temu podstronie na motywie Construction.
Użytkownik Twojej strony internetowej wchodzi na nią w konkretnym celu – chce się dowiedzieć, co masz mu do zaoferowania. Ułatw mu to, przedstawiając wszystkie swoje usługi w jednym miejscu, w jasny i przejrzysty sposób. Pomoże Ci w tym podstrona Oferta, której budowa pozwala na wyeksponowanie wszystkich Twoich usług w czytelny, a jednocześnie atrakcyjny sposób. Dzięki modułom z ofertą masz możliwość zaprezentowania danej usługi za pomocą charakteryzującego ją zdjęcia, w krótkim opisie możesz powiedzieć o niej nieco więcej, a Twój odbiorca będzie mógł przejść na dedykowaną jej podstronę za pomocą jednego kliknięcia.
Pokaż, w czym jesteś najlepszy
To zrozumiałe, że Twój odbiorca chce się dowiedzieć więcej na temat Twojej konkretnej usługi – w końcu powierzenie Ci budowy, remontu lub montażu danej instalacji to poważna decyzja. Utwierdź go w przekonaniu, że wybiera najlepszego specjalistę, dzięki podstronie danej usługi.
Jesteś fachowcem w danej dziedzinie? Na rynku nie masz sobie równych, a Twoje bogate doświadczenie i specjalistyczna wiedza sprawiają, że polecają Cię sobie kolejni klienci? Wyraź to za pomocą swojej strony internetowej. Podstrona danej usługi pozwoli Ci dokładnie opisać, czym się zajmujesz i jak wygląda Twoja praca w zakresie danego aspektu Twojej oferty. Wykorzystaj galerię zdjęć, aby pokazać, jak pracujesz nad jej wykonaniem lub by pochwalić się gotowymi realizacjami. Bardzo możliwe, że odbiorca po zapoznaniu się z taką podstroną zechce zlecić Ci przeprowadzenie danej usługi także u niego – kończąca stronę sekcja call to action pozwoli mu się z Tobą skontaktować w tym celu.
Zaprezentuj efekty swojej pracy
W Twojej branży udokumentowane realizacje to jedna z najistotniejszych rzeczy, które mogą przekonać Twojego potencjalnego klienta do współpracy z Tobą. Galerię przedstawiającą efekty Twojej pracy zamieścisz na podstronie Realizacje.
Masz na koncie niezliczoną ilość realizacji? Warto się nimi pochwalić! W estetycznej galerii zdjęciowej możesz pokazać, jak wyglądały poszczególne etapy wykonywania przez Ciebie danej realizacji bądź też zaprezentować jej efekt finalny. Galeria pomieści tyle fotografii, ile tylko chcesz, a po kliknięciu na wybrane zdjęcie użytkownik zobaczy je w pełnej rozdzielczości. Podstrona zakończona jest sekcją tekstową, w której możesz powiedzieć więcej o swoich usługach oraz zachęcić użytkownika do skontaktowania się z Tobą w celu nawiązania współpracy.
Dziel się wiedzą
Swoją branżę z pewnością znasz od podszewki, a wiedzą, którą gromadziłeś przez lata, mógłbyś obdzielić niejednego. Podziel się nią na swoim blogu!
Użytkownik, podejmując decyzję o powierzeniu Ci swojego zlecenia, chce mieć pewność, że wybiera najlepszego specjalistę na rynku. Dlatego tak istotne jest, abyś świadomie kreował swój wizerunek eksperta i znawcy w swojej dziedzinie. W tym bez wątpienia pomoże Ci firmowy blog na Twojej stronie www. Podstrona blogowa na motywie Construction pozwoli Ci w przejrzysty sposób zaprezentować swoje wpisy blogowe. Możesz dzielić wpisy na kategorie, a w obrębie danego artykułu dodawać zdjęcia, a także dzielić się nim w swoich mediach społecznościowych.
Nawiąż relację z odbiorcami
Twoja strona jest Twoją wizytówką – głównym jej celem jest zatem zachęcenie użytkownika do nawiązania z Tobą kontaktu. Osiągniesz to dzięki wbudowanej w motyw podstronie Kontakt.
Jako specjalista od remontów, wykończeń czy instalacji zdobywasz swoich klientów głównie poprzez bezpośredni kontakt. Warto więc zadbać o to, by na Twojej stronie znajdowała się specjalna dedykowana temu podstrona. Znajdujący się na niej formularz sprawi, że Twoi odbiorcy bez problemu się z Tobą skontaktują zawsze wtedy, gdy będą potrzebować sprawdzonego fachowca.
Czy ten motyw jest dla Ciebie?
Przykro nam,
wygląda na to, że wybrany przez Ciebie budżet nie spotyka się z naszą ofertą kompleksowego wykonania strony internetowej. Być może jesteś w stanie nieco zwiększyć budżet, a my postaramy się przygotować ofertę na stronę internetową, które realnie wpłynie na Twoje cele biznesowe.
Wolisz napisać?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia oferty.