Zobacz, dla jakich branż to rozwiązanie
Twój biznes funkcjonuje w ramach którejś z powyższych branż?
Zobacz nasze zakładki
Przedstaw swoją kancelarię
Jeśli prowadzisz kancelarię notarialną, adwokacką, prawniczą lub radcowską, doskonale wiesz, jak ważne jest zaprezentowanie siebie w odpowiedni sposób. Pomoże Ci w tym strona główna motywu Kancelaria.
Znajdujące się na niej sekcje przekonają Twoich odbiorców, że oddają swoje sprawy w najlepsze ręce. Atrakcyjna sekcja z ikonami pomoże Ci przedstawić Twoje najważniejsze usługi. W sekcji tekstowej możesz zamieścić najważniejsze informacje o sobie, a efektowna sekcja z liczbami umożliwi Ci pochwalnie się swoimi sukcesami. Stronę zamyka estetyczna sekcja call to action, dzięki której użytkownik Twojej witryny będzie mógł się z Tobą natychmiastowo skontaktować.
Powiedz o sobie więcej
Twoja kancelaria to miejsce, w którym pracują profesjonaliści, co przekłada się na jej wysoką skuteczność i zadowolenie Twoich klientów. Zakomunikuj to na podstronie O nas.
W tej części Twojej witryny możesz przedstawić siebie i swój zespół – opisać Wasze wykształcenie, osiągnięcia oraz doświadczenie. Znajdziesz tu także przestrzeń do zaprezentowania swojej kancelarii – bardziej szczegółowego powiedzenia, czym się zajmuje i jaki jest profil jej działalności. Stwórz swój wizerunek profesjonalisty oraz zbuduj do siebie zaufanie – to wszystko osiągniesz dzięki tej podstronie.
Zadbaj o transparentność
Twój odbiorca z pewnością chce wiedzieć, ile kosztuje Twoja pomoc. Zadbaj o pełną transparentność usług, zamieszczając na swojej witrynie podstronę dotyczącą opłat.
W Twojej branży liczą się jasne i przejrzyste zasady. Zadbaj o przedstawienie warunków współpracy z Tobą w maksymalnie czytelny i niepozostawiający wątpliwości sposób. Na podstronie Opłaty znajdziesz sekcję tekstową, którą możesz uzupełniać istotnymi danymi na ten temat. Zadbaj o to, by użytkownik wiedział wszystko, o czym powinien być poinformowany przed rozpoczęciem z Tobą współpracy.
Rozwiej wątpliwości klienta
Wizyty w kancelariach notarialnych, radcowskich czy prawniczych kojarzą się z wieloma dokumentami, które trzeba wcześniej przygotować. Oszczędź swoim klientom niepotrzebnego stresu, uprzedzając ich na swojej stronie, jakie dokumenty powinni oni zabrać na spotkanie z Tobą.
Każdy przypadek formalno-prawny wygląda nieco inaczej i wymaga innych poświadczeń. Doskonale o tym wiesz, ale Twoi klienci mogą czuć się zagubieni w gąszczu rozmaitych druków, które powinni mieć, aby dobrze udokumentować swoją sprawę. Na szczęście motyw Kancelaria wyposażony jest w podstronę, na której możesz w prosty i przejrzysty sposób opisać wszystkie dokumenty, jakich potrzebujesz, aby zająć się daną sprawą. Przejrzysta sekcja z rozsuwanymi zakładkami pozwoli Ci wymienić potrzebne dokumenty osobno dla każdego typu zagadnienia prawnego.
Przedstaw swoje usługi
Bez względu na to, czy jesteś adwokatem, prawnikiem czy notariuszem, na Twojej witrynie powinien znaleźć opis wszystkich Twoich usług. Na motywie Kancelaria znajdziesz osobną podstronę, którą możesz uzupełnić o te informacje.
Twój odbiorca z pewnością chce wiedzieć, jakie dokładnie usługi oferujesz w swojej kancelarii. Możesz wymienić je wszystkie na dedykowanej ku temu podstronie na motywie Kancelaria. W sekcji tekstowej możesz opisać ogólny profil Twojej działalności oraz powiedzieć, dlaczego warto nawiązać z Tobą współpracę. W estetycznej sekcji z ikonami przedstawisz i pokrótce omówisz wszystkie dziedziny, w których się specjalizujesz. W znajdującej się na końcu strony sekcji call to action zachęcisz Twojego odbiorcę do działania.
Zbuduj swoją wiarygodność
Twoi klienci powierzają Ci istotne dla nich sprawy. Chcą wiedzieć, że Twoja kancelaria to wiarygodna marka, a Ty jesteś godnym zaufania profesjonalistą. W wykreowaniu takiego wizerunku pomoże Ci podstrona Kontakt.
Umieść na niej swoje dane teleadresowe, by Twoi klienci łatwo mogli się z Tobą skontaktować. Kliknięcie na numer telefonu pozwoli im połączyć się z Tobą bezpośrednio z poziomu witryny, a dzięki formularzowi kontaktowemu Twój odbiorca będzie miał natychmiastową możliwość wysłania do Ciebie wiadomości. Jeśli przyjmujesz swoich klientów stacjonarnie, dobrym pomysłem będzie wywołanie na podstronie mapy z Twoją lokalizacją oraz zamieszczenie obok niej wskazówek dotyczących dojazdu, godzin otwarcia oraz dodatkowych informacji, np. o parkingu.
Czy ten motyw jest dla Ciebie?
Przykro nam,
wygląda na to, że wybrany przez Ciebie budżet nie spotyka się z naszą ofertą kompleksowego wykonania strony internetowej. Być może jesteś w stanie nieco zwiększyć budżet, a my postaramy się przygotować ofertę na stronę internetową, które realnie wpłynie na Twoje cele biznesowe.
Wolisz napisać?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia oferty.